امروز من

کلافه شدم خیلی

امروز تو کلاس فقط به تو فکر می کردم ، تصور بود یا واقعیت نمی دونم ولی حس کردم نفس روحم از بدنم جدا شده ، دلم می خواست کامل بلند شم ولی می ترسیدم 

اخه فراز همیشه میگه تو شیطونی باید مواظبت باشم مار خطرناک نکنی

خوب من فقط دلم برات تنگ شده 

خیلی زیاد دلم می خواست می اومدم پیشت ولی نشد فراز حواسم و پرت می کرد


نمی دونم اگه دستم جسمم و ول می کرد چی میشد ؟ واقعا تا پیش تو میتونستم بیام و بر گردم یا نه؟

می دونی خسته ام خیلی زیاد 

اگه پروازم درست و کامل انجام میشد حتما می رفتم خورشید و ماه رو مثل دو تا فرفره می چرخوندم

تا روزهای باقی مونده زودتر تموم بشه، تا به اخر نمایشنامه خودمون برسم و بهمه ثابت کنم ، گذشت زمانیکه عشق نرسیدن و نرسیدن بود 

حتما یه سر هم به خدا می زدم تا جواب تمام سوال هام رو بده

هرکی دوست داره اسمشو بذاره فضولی ولی من داستان زندگی همه رو می خوندم و انتظار رو از توشون خط می زدم


خسته ام کاش یکی هم انتظار رو از زندگی من حذف می کرد

خدا وکیلی تو باشی ناراحت نمیشی؟؟

بدجوری می خوری تو دیوار وقتی درد دلت رو می گی و نمیشنوه 

وقتی فریاد می زنی و . . 

حالا یکم شنیده میشی 

یکم دلداری 

.

.

.

ولی باز منطق جای من و می گیره بازم باید به تمام کارهای منطقی برسی 

پس من چی ؟؟

مطمئنی منو میشناسی ؟

تو جای من ناراحت نمیشی ؟؟

چرا هروقت می خوام کنارم باشی نیستی؟

.

.

کم آوردم

دلگیرم

هیچ کس نفهمید چه غمی دارم

خواسته و ناخواسته تازیانه ام زدید 

سکوت کرده ام , سکوت ناگهان چشم گشودم سرتاسر سورت وگردنم پراز خون شده بود


حتی خودم هم نفهمیدم 


ناگهان خون به نرمی اشک بر تمام صورتم جاری شد 


ترسیدم

از خون


ولی بیهوده بود فقط این خون حالم را درک کرد کرده بود و شاید سزای صداقتم بود که با شما داشتم

شمایی که از سادگیم , صداقتم تازیانه ای بر روحم ساخته اید


دلگیرم

هیچ کس نفهمید چه غمی دارم

خواسته و ناخواسته تازیانه ام زدید 

سکوت کرده ام , سکوت ناگهان چشم گشودم سرتاسر سورت وگزدنم پراز خون شده بود


حتی خودم هم نفهمیدم 


ناگهان خون به نرمی اشک بر تمام صورتم جاری شد 


ترسیدم

از خون


ولی بیهوده بود فقط این خون حالم را درک کرد کرده بود و شاید سزای صداقتم بود که با شما داشتم

شمایی که از سادگیم , صداقتم تازیانه ای بر روحم ساخته اید


خسته

خسته ام از این همه تکرار از این همه فریاد ازاین همه اصرار


خسته  خسته خسته خسته


شده یه کابوس

چی خوبه ؟؟؟چی بده ؟؟؟


اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه

حوصله نوشتن ندارم حوصله خودم و ندارم , دلم می خواد داد بزنم گریه کنم

چرا کسی منو نمی بینی یعنی یخاطر پروزن بودن نباید دیده بشم ؟؟؟؟


بذارین رها باشم 

خسته ام از امیدهای الکی خ س ت ه 

می فهمین ؟؟


چرا هیشکی منو درک نمی کنه؟؟