ارزو

یه عالمه حرف دارم , هنوزم ارزویی دارم که براورده نشده ولی  به دست اوردنش خیلی سخته

دیگه دانشگاه نیست که درس بخونم تا قبول شم

یا چیزایی که بشه با پول بدستشون بیارم

این ارزو رو فقط ......

نظرات 2 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ب.ظ http://seeyourinside.blogsky.com/

سلام همسفر. مزاحمت شدم چون سوالی هست که برای پاسخ بهش نیاز به کمک همه هست چون نمیدونم پاسخش پیش چه کسی وجو داره. اگر جوابش رو میدانی ممنون میشم برام ارسالش کنی. سوال در وبلاگ هست. پیشاپیش سپاس و امید که اگر به آرزوهات نرسیدی ، به آنچه که لازم داشتی برسی ...

دوست عزیز خوندم ولی متاسفانه جوابی ندارم چون همیشه خودم بدنبال جواب هستم

خاموش پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ب.ظ

می شه فقط از اون بالاااااااااااااایی خواست؟!

همه ارزوها رو همیشه اول اول باید ازاون بالایی خواست که اگه حیره براوردش کنه
حاموشی جونم:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد