همدم تنهاییم مهربان سازم

امشب سخت دلتنگت شده ام 

دلتنگ تمام لحظه هایی که با اغوش باز مرا به کنار خود می خواندی ومن عاشقانه بر سیم هایت 

بوسه می زدم , نوازشت می کردم وبرایت با سرانگشتانم می گفتم تمام آنچه را که مرا رنجانده بود.

صبورانه همراهیم می کردی تا بغض ورم کرده گلویم فرو ریزد.

دلم برایت سخت تنگ است , بی منت ترین عشق


فردا به یاد گذشته تو را در آغوش می گیرم تا به خانه ات ببرم , تا برای دو سال از انجا خدا حافظی کنیم تو را درجعبه ات بگدارم


چه قدر تنها می شوم 

تقصیر من نیست , دستم دیگر توان نوازش سیم هایت را ندارد

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین حقویردی زاده یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ب.ظ http://hagverdi.blogfa.com

سلام خوبید؟

تازه وبلاگمو رو به راه کردم خوش حال میشم بهم سر بزنید و نظر بدید .
البته پیوند تون زدم اگه خواستید ادم کنید با حسین حقویردی زاده ادم کنید ..

یا علی...[گل]

salam dost aziz web logetoon ro didam
albate be list weblog hay weblogam ezafatoon kardam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد