ضعیفه

مرا ضعیفه می خوانند 

ولی من ضعیف نیســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتم، 

 اگر نفس هایم را بگیرند، اگر لبانم را بدوزند باانگشتانم بر قلبتان می نویسم . 

 

من ضعیفه نیستم ، آن کس که مرا ضعیف می نامد از من ضعیف تر است

نظرات 4 + ارسال نظر
Hornet جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:14 ب.ظ

اریرا جان از نظر من انسان متفکر قدرتمند خواهد بود نه کسی که زور و بازو داره
اگه اینجوری بود که دور از جون حیوانات از همه ما قدرتمند تر بودن
من مطمئنم که تفکر جزء ذاتی تو هست
ایشالله موفق باشی

دکتر خودم جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:17 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

از لحاظ جسم شاید ولی از لحاظ تفکر مرد به زن و زن به مرد برتری ندارد.

رضا یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:35 ب.ظ http://88888888.blogsky.com

سلام ممنون میشم اسم لینکو درست کتنی(مفهومات).باز هم سر بزن و از نظرات زیبایت بهره مندم کن منتظرتم..

وااااای ببخشید
حواس پرتی و شلوغی بود اسم و اشتباه نوشته بودم
:|

meisam یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ق.ظ

salam khubi erira
ki be khahare ma gofte zayfe ؟

:|
هیچ کی
اوووووم داستان داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد