یک سال دگر هم گذشت

امشب در بیست وهفتمین بهار زندگانیم ، قلبم را ، روحم را خواهم تکاند تا از تمام آنچه که در این مدت قلبم را به درد آورد،خنده ام را محو و چشمانم را نمناک پاک سازم .

تلخی گذشته را دور ریزم

امشب میهمانی عزیز بر دل دارم

گلدان یاس را در کنار پنجره گذاشته ام ، میز مهربانی را مهیا ساخته ام ، فنجان ها را با قهوه عشق و محبت لبریز

ساخته ام ،خدا را دعوت کرده ام تا شاهد پرواز پروانه هایم باشد

امشب  بیست و ششمین شمع را در کنار شب پره عزیزم خاموش خواهم  ساخت.

نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:16 ب.ظ

یک کلیپ از یک پسر جوان که آهنگ یاس رو میخونه :




http://www.4shared.com/file/92364140/3a32371d/Yas-Marham.html



کلاس دوست داشتنی یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:24 ب.ظ http://lovingclass.blogsky.com

اول سلام و اما بعد
بیست و شش شمع را خاموش می کنید به سلامتی
و برای روشنایی شمع بیست و هفتم چه ها که نباید کرد !

به مبارکی انشاءالله ! کادو ما هم دعا

و اما
با آن تصویر دیگر کسی نیست که آن خال را ندیده باشد !

راستی آدمی هرگز تنها نیست ! چرا به زور می خواهید تنها بمانید .

سلام مرسی
نه من نمی خوام تنها باشم ولی یه سر به فروزدین ۸۷ بزنید و دوستی و رفاقت رو بخونید
ما به ظاهر شاید تنها نباشیم ولی تا زمانی که نیمه خودمون رو پیدا نکیم تنهاییم

Hornet یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:57 ب.ظ

هزاران هزار شاد باش به همراه فرشی از محبت تا سرای محبت
تقدیم به اولین گل روییده در بیست و هفتمین بهار زندگانی
الهی صد سال زنده باشی خانم گل

مرسی
hornet جووووووووووووووووووووووووونم
:)

[ بدون نام ] یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:27 ب.ظ http://garm.blogsky.com

کودکی هایم اتاقی ساده بود
قصه ای ، دور ِ اجاقی ساده بود
شب که می شد نقشها جان می گرفت
روی سقف ما که طاقی ساده بود
می شدم پروانه ، خوابم می پرید
خوابهایم اتفاقی ساده بود
زندگی دستی پر از پوچی نبود
بازی ما جفت و طاقی ساده بود
قهر می کردم به شوق آشتی
عشق هایم اشتیاقی ساده بود
ساده بودن عادتی مشکل نبود
سختی نان بود و باقی ساده بود

زیبا بود مرسی

بهار یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ب.ظ

امیدوارم هرگز در بهار زندگی احساس پیری نکنی

مرسی بهار جان

میثم دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:25 ق.ظ

اول اینکه یادم رفته بود
تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککک :)

بعدشم آرزو می کنم، سالهای جدید رو با تجربه های جدید همراه داشته باشی
سعی کن دیگه تجربه هات رو تجربه نکنی اریرا

مرسی
چشم
:)

میثم دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:34 ق.ظ

اون سیستم کامنتی من درآوردی خودم رو هم اگه خواستی بهت بدم :)
و جا افتاده بود : سلام من و بقیه بر و بچز رو به مهمونت برسون، بهش بگو ماهیها حوضشان بی آب است

چشم ولی میثم جان
مهمون من خودش باید بی آبی حوض ماهیش رو احساس کنه
اگه من بهش بگم که خودم رو گول می زنم

Hornet پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ق.ظ

اینهمه حرف و کلام و نامه ها،
درد، این دردِ عجیب زندگی ست،
کز سر انگشت سر میزند.

به دلم نشست
hornet جوووووووووونم
زیبا بود
:)

میثم پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ب.ظ

سلام اریرا جان :)

سایه سال نو پیداست، امیدوارم همیشه تازه باشی، و امسال هم سال جدیدی باشه برات تو هم جدیدترین اریرا ;)

سلام مرسی
سال نو تو هم پیشاپیش مبارک

رهگذر پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ب.ظ

سال جدید رو بهت تبریک میگم.
وقت کردی به ما هم سری بزن

سال نوی تو هم مبارک ممنون میشم ادرس بلاگت رو بنویسی
:)

رهگذر شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:09 ب.ظ http://setareye-abii.blogsky.com/

دوست عزیز تو که ما رو لینک کردی

اریرا یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 ق.ظ

شرمنده بعداز جواب دادن یادم اومد بهارجان آخه دوستام به اسم بلاگاشون هستن

پرنیان دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.shabearezoha.blogsky.com

سلام خوبی خسته نباشی. وبلاگ جالبی داری نوشته هات قشنگن و دلنشین . به منم سر بزن . خوشحالم میشم
همیشه شاد باشی
تا بعد بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد