. . .

چه ساده از یاد بردیم دوستت میدارم هارا 

درمیان نبض لحظه ها ، 

در هجوم باید ها ونبایدها، 

بودن ها ونبودن ها  

درجنگ غرور و منطق و احساس  

و ناگهان کاخ رو یاها را با کلامی فروریختیم

نظرات 8 + ارسال نظر
navid چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ب.ظ http://albumer.mihanblog.com

سلام بر شما

سایت خوبی داری بهت تبریک میگم.

چرا از وبلاگت مثل سایر وبلاگا بهره برداری نمیکنی؟

شما میتونی به راحتی با قرار دادن چندتا تبلیغ تو وبلاگت
شروع به کسب درآمد کنی
اگه دوست داری بیا به وبلاگ من تو وبلاگ من سمت چپ یک دعوتنامه متنی هست روش نوشته شده ((( اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها)) روی اون کلیک کن برو توش عضو شو(عضویت رو کلیک کن ) بعد تو سایت یه سری تبلیغات هست و شما باید اونارو تو وبلاگت بزاری و اینتوری بتونی پول دربیاری
این نکته رو هم بگم اگه شماره حساب نداری تا پول توش واریز کنیم میتونی قبل از باز کردن یک حساب, به جای شماره حساب 10 تا یک وارد کنی و آخرش هم 3 تا صفر تا 13 رقم بشه و هروقت حساب بازکردی از ویرایش حساب, شماره حساب جدیدتو بدی
اگه هم به مشکلی برخوردی بیا به وبلاگ من تا به سوالات جواب بدم

موفق و پیروز باشی
آدرس سایت من اینه
albumer.mihanblog.com

طریقه تبلیغ تو سایتتون اینطوریه که :

شما ابتدا باید روی تبلیغ وب مسترها در وبلاگ من کلیک کنید،بعد صفحه ای براتون باز میشه که تو کادر گوشه سمت راست نوشته عضویت در سیستم ،باید روی اون کلیک کنیدودر سیستم عضو بشیدبعد از اینکه عضو شدید می تونید برای سایتتون تبلیغ بزارید و تجارت کنید بالای سمت راست اون نوشته شده تبلیغات گرافیکی . کلیک کنید هر تبلیغی رو که می خواین یک صفحه داره که توش یک سری کد نوشته شما باید اون کد ها رو select all کنید (Ctrl+ A) بعد راست کلیک کنید وکدها رو کپی کنید بعد بیاین تو blogfa اونجا تنظیمات سیستم رو باز کنیداونجا یک کادر شبیه همون کادری که کپی کردید داره( کادر پایین رو می گم) اونجا paste کنید همون کد ها اونجا وارد می شه بعد رو ثبت تنظیمات کلیک کنید و وبلاگتون آماده است


در ضمن الان آنلاین هستم .اگر سوالی داری آیدی من در یاهو اینه:navidkid

بابا قسم به هرکی می پرستید از این کامنتا بدم میاد
اره هیچی مال من نیست هیچ کس مال من نیست
هیچ کس نمی فهمه چی مگم حتی شب پره دست از سرم بردارید حوصلم و سر بردید
نه از ایدیت خوشم میاد نه از خودت نه از اقایون
دروغ گو های . . . .

میثم چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ب.ظ

امان از دست تبلیغات :(

چه عجب، می گفتی برات اسفند دود کنیم ;)

میثم چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ب.ظ

مرسی اریرا، مرسی خیلی خوب گفتی
ای بسوزه ریش و ریشه غرور

بهار چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ب.ظ

وچه زود فراموش می شویم حتی پیش از زمان بودن

اره بهار چقدر بدبخت شدیم که عشق رو گدایی می کنیم و هیچی بدست نمیاریم

شاهین پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ق.ظ http://www.setareye-abii.blogsky.com

درسته
به نظر من ما از یاد برده ایم که خودمان را نیز باید دوست بداریم
و کسی که نمیتواند به خود عشق ورزد
چگونه ایین عشق ورزی را به جا خواهد اورد ...
موفق باشی

می شه بگی آیین عشق چیه ؟؟؟
یه مدت بگید دوستت دارم دوستت دارم و . . . .
بعد یه خواسته کوچولو رو خودخواهنه رد کنید ؟؟؟
عشق ؟؟؟
کدوم عشق ؟؟؟
یه طرفه مثل جاده ای که اخرش میرسه سر قبر خودت
ببخشید اااااااااااا ولی فکر می کنم آقایون خیلی بی رحمن وقتی میدونن دوستشون داری به بی توجه میشن فراموشت می کنن
و . . . . . .. . .

Hornet پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:00 ب.ظ

عالی بود اریرا افرین
زدی وسط خال

خلوت دل پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:16 ب.ظ http://www.khalvated.blogsky.com

شاید بتوان برای مترسک چشم گذاشت، اما نمی‌توان برایش درک و درایت بخشید.

رهگذر پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ب.ظ

دوست دارم بدونم عشق رو چه طور معنا میکنی و در چه چیزهایی می بینی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

عشق یعنی کسی رو دوست داشتن بخاطر آرمان هاش بخاطر افکراش بخاطر خودش
نه بخاطر موقعیت هایی که داره یا می تونه برات درست کنه عشق یعنی فهمیدن طرف مقابلت با تمام وجود
عشق دوست داشتن ادما بخاطر پول جاه مقامشون نباید باشه
عشق درست سه حرفه ولی یه دنیا حرفه
البته بقول شب پره عزیز دلم عشقی که من می گم فقط تو رویا پیدامیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد