یاد من باشد. . .

یاد من باشد، زندگی رویا نیست

یاد من باشد، لحظه ای را باید بر سر جای خود بایستم ،

تا آنچه را که می خواهم بسویم آید ولحظه ای برایش تلاش کنم

یاد من باشد، به دیگران هم فرصت دوست داشتن بدهم

یاد من باشد، لحظه ای غرور را کنار بگذارم و لحظه ای احساسم را،

تا مبادا روزها از پی هم بگذرند و رویاهایم هرگز به واقعیت نرسند

یاد من باشد، فرصت ها باز نخواهند گشت

یاد من باشد، که با دیگران فرق دارم

نظرات 16 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:49 ب.ظ http://ahange-sobh.blogsky.com/

سلام
وبلاگ قشنگی داری
وقت کردی به من هم سر بزن
موفق باشی

میثم جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:34 ق.ظ

مرسی خوچکل بود
یاد من باشد، به دیگران هم فرصت دوست داشتن بدهم :)

میثم یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ق.ظ

به به
به به
قالف نو مبارک :)

همت و کمک دوستانه
مرسی

Hornet یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:50 ب.ظ

آفرین تغییر و تحول روحیه ادم رو تازه میکنه
فقط میمونه موزیک متن که برات یک دونه میفرستم مطمئنم که خوشت میاد
:-)
شاد زی

مرسی
:-)

شاهین دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:57 ب.ظ http://www.setareye.abii.blogsky.com

هر کس برای خود یک شاهزاده است
به ما هم سری بزن

میثم پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:15 ق.ظ

یاد من باشد فردا وبلاگم را آپدیت کنم :)

یاد من باشد
باید شاد بنویسم

Hornet جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ب.ظ

عکس بسیار زیبایی شد
افرین

یه دوست زحمتش رو کشیده که نمی دونم کیه
که زحمت هک کردنم رو هم کشیده
:-(
hornet جوووووووووونم مرسی

فرزاد شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ب.ظ http://delshodehgan.blogsky.com

سلام دوست عزیز
به خاطر تاخیرم ببخشید
خیلی ظاهر وبلاگتون عوض و زیبا شده همین طور باشه که زندگیتونم روز به روز زیباتر بشه

موفق باشید

میثم یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:36 ق.ظ

که زحمت هک کردنم رو هم کشیده

کی هکت کرده اریرا ؟؟؟

نمی دونم گیج شدم
نکنه تو عکس رو عوض کردی؟؟

میثم دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ق.ظ

عکس وبت کجا آپلود شده ؟؟؟
خب روی فضای googlepages.com
خب صاحب اون فضا عکس رو برات جایگزین کرده
نکنه فک کردی اومده وبت رو هک کرده ؟؟؟ =)
واسه این تغییر عکس می گی، هکت کردن ؟؟؟
مثه بقیه اجزای قالبت که همشون روی همون فضا، آپلود شدن :)

میثم جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:26 ب.ظ

پس چرا نمی آپی ؟؟؟

چون چیزی ننوشتم که بدرد اینجا بخوره

میثم سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ق.ظ

ببینم اریرا خانوم رفتن یه وبلاگ دیگه راه انداختن و به دوستان نمی گن ؟

نه بابا بلاگ دیگه ؟؟؟
شنبه شب حتما update می کنمش
چراشم بعدا خودت پیداکن
:)

رهگذر سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:31 ب.ظ

و یاد من باشد که چرا هستم

وقتی نمیدونی چرا هستی چرا یادت باشه چرا هستی؟
رهگذر عزیز تو میدونی چرا هستی ؟؟
یه علامت سوال آوردی تو ذهنم که چرا هستم یاد من باشد به فوریت جوابش را بیابم که چرا هستم
چرا نباشم
:)))

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:04 ق.ظ

اینم واسه اینکه چرا هستم :
ریگی از روی زمین برداریم
وزن بودن را احساس کنیم

فک کنم فهمیدم، قالبت رو می گی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذذر میخواهیمممممممممممممممم :(

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:06 ق.ظ

قالب OK ارسال شد !

رهگذر چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ب.ظ

باید دلیل بودنمان را پیدا کنیم و این کار زیاد هم سخت نیست اگه خودت رو بشناسی که بارقه ای از آن وجود ازلی هستی دلیل بودنت رو هم پیدا می کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد