تنهایی

امشب بازهم دلم گرفته،  

امشب بازهم اسیرم میان رویا وحقیقت ، 

امشب همه ستارگان خاموش است ، 

 امشب هیچ کس نیست جز سازم جز دفترم و صندوقچه ای از خاطرات ،  

همه جا تاریک است تاریک، تمام شمع ها را روشن می کنم، دیری نمی پاید اشک هایم شعله شمع ها را هم خاموش میکند ، امشب شب پره نیست ، خدا هم نیست ،

                               تنهایــــــــــــــــــــــــــــم

نظرات 8 + ارسال نظر
میثم جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:21 ب.ظ

سلام
آرزو می کنم بین رویا و حقیقت نمونی

قالب می خوای تغییر بدی بگو ببینم چه کمکی می تونم بهت بکنم

آیسان جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:19 ب.ظ http://golbaghali.blogsky.com

سلام عزیزم٬خیلی قشنگ مینویسی حرفات به دلم نشست٬منم گاهی مثل تو احساس تنهایی میکنم ولی سعی میکنم بر تنهاییم غلبه کنم٬در کل از مطالبت خوشم اومد٬پیش منم بیا و حتما نظر بده٬منتظرتم خدانگهدارت

مرضیه شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ب.ظ

در لحظه های دردناک
آیا کسی هست
تجربه می کنم
از این پس در جهان تنهایم

درلحظه های دردناک تنهایی
اشک می ریزم و جان می سپارم

Hornet یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:34 ب.ظ

تنهایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:-)))))
نه عزیزم از تو بعیده
به نظر من فهم تو خیلی بیشتر از این حرفهاست
چرا ؟
برات میگم
اولا تنهایی بخشی از زندگی هست که همه به اون احتیاج داریم پس مشکلی نیست
دوم اینکه به نظر من تنهایی و ... برای تو فقط یک ماسکه
:-))))
یعنی چی ؟ خب بازم برات میگم
یعنی تو هدفی داری و از تکرار کلمه تنهایی و ... فقط به عنوان یک ابزار استفاده میکنی شاید نیاز به ترحم که بازم از تو بعیده یعنی حدس میزنم که بعید باشه ، شاید جلب توجه و یا چیز دیگری که حتما من نمیدونم
وگرنه هیچ کس صد در صد تنها نیست و هیچ کس هم صد در صد سرش شلوغ نیست و این به نظر من باز هم تاکید میکنم به نظر من مسئله آن چنان بغرنجی نیست که اینقدر ازش صحبت بد بکنی
سوم اینکه تنهایی ، شلوغی و هزار تا چیز دیگه رو آدمها خودشون برای خودشون درست میکنن باز این یعنی اینکه اگه تو تنهایی رو دوست داری گردن دنیا روزگار ننداز تو خودت دلت میخواد تنها باشی درسته ؟
پس هیچ کس مقصر نیست و ایضا تنهایی هم بد نیست

چهارم : اینقدر به دنیا منفی نگاه نکن به نظرم باز هم تاکید میکنم به نظر من میشه بعضی اوقات دنیا رو به دیده اقماض هم دید
ضرر نداره
امتحان کن قول میدم پشیمون نمیشی
و در انتها اریرای عزیز با تکرار تنهایی و غم و قصه و ناراحتی و ترس و مرگ و ووووووو
مطمئن باش افراد کمی جذب نوشته های شما خواهند شد .

شاد زی
:-)))

hornet عزیز مرسی که از انتقادات
تنهایی بخشی از زندگی هست ولی زمانی که ازش لذت ببری تنهایی موقعی لذت بخشه که غصه ای تو دلت نمونده باشه و سازت رو بغل کنی وزیبا و بلند بنوازی نه آرام که مبادا کسی بشنوه غصه داری تنهایی موقعی خوبه که بخوای چشمات رو رو هم بذاری و بهترین رویات رو ببینی
تنهایی رو عزیز من در ظاهر تنهایی نبین تو شاید بتونی ظاهر آدم ها روباور کنی ولی به ظاهر باور می کنی تنهایی که من می گم رو تو متن دوستی و رفاقت میتونی پیداش کنی
خوب خوب خوب میدونی که احساسم رو مینویسم فکرمو
پس بی انصافی که می گی دنبال ترحمم ویا یه هدف هستم
وقتی یه قسم رو که یه روز خوردی بشکونی اونوقت بهت می گم چه احساسی داری تا حالا چندبار خودت رو محاکمه کردی ؟؟
خوب میدونی من بیشتر از اینکه کسی منو محاکمه کنه خودم خودم رو محاکمه می کنم
نقاب میزنم ؟؟؟؟ نه عزیزم مدت هاست احساس کرده بودم میشه بی نقاب زندگی کرد ولی اشتباه کرده بودم
گردن روزگار نمیندازم تنهایی رو گردن خودم و تمام ادم ها میندازم گردن کسایی که باهاشون همیشه صادق بودی وهستی ولی بعضی وقت ها حرف هایی رو می شنوی که اصلا خوشایند نیست
دنبال ترحم ؟؟؟ ترحم کی؟؟ کسی که نزدیکت هست و احساس می کنی نمی بینتت یا نمی خواد ببینتت ؟؟چون به نظرش همه ازادن ازاد
میدونی یه آدم احساسی چی براش با ارزشه ؟؟ احساسش
و آدم منطقی فقط منطقش
به دنیا منفی نگاه نمی کنم بعضی وقت ها خودش می خواد منفی ببینیش
ترس نه واسه ترحم نیست واقعیت توهم می ترسی
ولی من از دروغ می ترسم چون یا اعتماد می کنم یا نه یا همه چی سفیده یا سیاه وسط نداره بازم هرچی رو می خوای بدونی بپرس تا بگم
خوش بحالت که سنسور های احساست سوخت
کاش به منم می گفتی چیکار کنم تا احساسم رو دوست داشتنم رو بکشم
ای بابا خرسند شدیم از این که هنوز می خونی و سر میزنی

میثم دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:42 ق.ظ

با تشکر از Hornet
آن eمیل ما چه گشت ؟؟؟

جواب دادم

میثم دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 ب.ظ

سلام
کجاییییییییییییییییییییییییییی ؟؟؟

Hornet سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ب.ظ

اریرای عزیز
سلام
من حدس زدم که از نقد من ناراحت شدی ولی من از جواب شما نارحت نشدم
من فکر میکنم همه ماها باید کنار واحدهای مزخرف دانشگاهی ، چند واحد مفید به عنوان تمرین دموکراسی بگذرونیم
:-))))
تعجب نکن دموکراسی یعنی هر کس با هر دین و ایین و مسلک و و..... ازادانه بتونه نظراتشو بیان کنه
به هر حال اربرای عزیز
با متن دوستی و رفاقتی که گفتی 100% موافقم بله این همون غصه ایه که هیچ وقت از دل من نمیره جالبه اگه بهت بگم یک نمونه دیگه از هزار تا نمونه شو همین چند روز پیش دوباره تجربه کردم بعد از مدتها به فکرم خورد که وامی رو که مدتهاست میتونم بگیرم و هیچ وقت سراغش نرفتم رو بگیرم شاید به یک زخمی بخوره جالبه اگه بهت بگم دوستی که سالها براش همه کار کردم در نهایت بی تفاوتی و با چند کلمه اس ام اس ساده به من گفت که من نمیتونم ظامن وام تو بشم .
جالبه انگار چنین مسئله ای از ذهنم پاک شده بود که دوباره به یادم اومد .
:-))))))
چه کردم ؟ ؟؟؟؟ هیچ ، چند دقیقه به نوشته او نگاه کردم و بعد هم از ته دل خندیدم
میدونی من باز یادم رفته بود که نباید از کسی توقع داشت اگه به قول شما سنسور احساسم سوخته (و کاملا درسته) به خاطر اینه که 99.99% ادمهای اطرافم فقط و فقط به واسطه رفع نیازشون پیش من هستند .
اریرای عزیز من دیگه با عشق بی گانه شدم ، یواش یواش با ادمها هم دارم بیگانه میشم اینو من نخواستم همون ادمها با رفتارهاشون به من یاد دادند و از من خواستند که مثل اونها باشم

جالبه اگه بهت بگم که شنیدم دوستی از همکاران قدیمم بابت پیش مسئله ای که هیچ ربطی به اون نداشت گفته بود من دیگه به فلانی سلام نمیکنم
:-))))))))
خب ببین طرز فکر ببخشید احمقانه و کوته بینانه تا کجاست ؟
بگذریم که اون دوست چون کارش گیر بود خودش باز پیش من اومد و انگار نه انگار که چنین حرفی زده بود
این هم یک نمونه از همون ادمهایی که فقط برای رفع نیاز کنار بقیه هستند

اریرای عزیز به شما هم پیشنهاد میکنم فکر کن و از منطق خودت استفاده کن
اونوقت حاضرم قسم بخورم تو هم با نظر موافق خواهی بود ضمن اینکه شما ظاهرا به جملات "به نظر من " در نوشته هام دقت نکردی این یعنی اینکه همه اینها نظرات من بود و هیچ دلیلی برای درست بودنش وجود نداره
من کاملا قبول دارم
اینها نظرات من هستند و قطعا برای خودم قابل احترام
خوشحال میشم اگه میتونی من رو راهنمایی کنی
:-)))

:-)
سلام اhornet جووووونم
خوب راستش یکم ناراحت شدم یعنی بازم اشتباه کردم و زود قضاوت
ولی الان نیستم آخه فکر کردم چه ظاهر زشتی واسه خودم درست کردم
حتما از حرف هات استفاده می کنم و سعی می کنم دفعه بعد شادتر بنویسم
بجون خودم جنبه انتقاد دارم راستش رو می گم
باور کن

[ بدون نام ] دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ق.ظ

ایمیل زده بودیم ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد