. . .

 چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید، چرا نگاهایت آنقدر غمگین است ؟ ؟ ؟

چرا لبخند هایت آنقدر بی رنگ است ؟ ؟ ؟

اما افسوس ......هیچ کس نبود .

همیشه من بودم و تنهایی پراز خاطره

با توهستم ....... 

 آری با تویی که از کنارم گذشتی وحتی یکبار هم نپرسیدی چرا چشم هایت همیشه بارانیست .

نظرات 2 + ارسال نظر
میثم سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ق.ظ

سلام
-------
کسی که از کنار می گذره کنار رو نمی بینه، گوشش رو نمی دونم تا چه حد میشنوه، ولی اینو مطمئنم که به امتحانش نمی ارزه

سیما سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ق.ظ http://stripped.blogsky.com

اونقدر زیبا نوشتی که دارم تمام آرشیو را میخونم.

به من هم سر بزن

مشترکاتی داریم مثل: قالب . متن و ... .

مرسی مرسی مرسی
خوندم زیبا بود خوشم اومد به دوستانم اضافه شدی البته با اجازه

به بلاگ یک پر وزن خوش آمدی
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد