. . .

خدا جونم

کجایی ؟ ؟؟ من آره من ،اریرا کم آوردم ،هیچی نیستم ،خسته ام  

خداجونم بیا دلم برات تنگ شده ، نکنه بنده بدی شدم که نمیای بخوابم؟؟؟ کنارم ؟؟؟

خدا جووووووون  جووووووونم،  

مثل همون وقت ها که دلم می گرفت و می رفتم زیر بارون قدم می زدم، دستام رو می ذاشتم رو شانه هام تا دو تا فرشته ای که مامان می گفت رو شانه آدم هاست، دست هام رو گرم کنن ،تا از گرمی دستاشون دل گرم بشم هی زیر بارون قدم میزنم ،قدم ،قدم .

 آواز می خونم ،دست به شانه هام می کشم ولی دستی نیست که دستم رو گرم کنه خدا جونم تو میدو نی چرا ؟؟

خداجووووووووونم اگه خوابم بیدارم کن اگه تو کنارم نباشی هیچی نیستم ،هیچی !!!!

دلم می خواد بخوابم ،سرم رو بذارم رو پاهات آرام آرام  با گرمی دست هات بخوابم ،یه خواب آرام، آرام،بی طوفان ، بی پرتگاه

نظرات 5 + ارسال نظر
مدیریت حرفه ای تبلیغات شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ب.ظ http://www.parsian-click.com

با سلام و عرض احترام به شما وبمستر گرامی

سیستم حرفه ای تبلیغات پارسیان کلیک ، شما را به فعالیت در این سیستم پیشرفته که حرفه ای ترین و معتبرترین سیستم کلیکی در ایران می باشد ، دعوت می نماید.
شما قادر خواهید بود در این سیستم با شرایط بسیار خوب ، کسب درآمد نموده و یا تبلیغات خود را در سایت اعضای سیستم به نمایش درآورده و آمار بازدید سایت خود را به شکلی باورنکردنی بالا ببرید و همچنین از خدمات ویژه اعضا استفاده نمائید.

با سپاس
ارائه توضیحات بیشتر در پایگاه :
www.parsian-click.com

میثم شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ب.ظ

" اگه تو کنارم نباشی هیچی نیستم ،هیچی !!!! " نظر منم همینه

فرهاد یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:04 ق.ظ http://www.dayblack.blogsky.com

سلام دوست عزیز ممنونم سر زدی .منم از وبلاکتون خوشم اومد نوشته های زیباتون .همه چیز بکر وقشنگ است ُ آهنگ وبتون هم قشنگه از آرامشش هم خوشم آمد مثل ساحلی ساکن اقیانوس های دور ..شاد باشی

میثم پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:41 ق.ظ

سلام
کجاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ؟

میثم سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:14 ق.ظ

هی اریرا خان ;) حسابی زدی به غیبت ! من منتظر حضور اریرای داغ داغ داغ توی وبش هستم
محکم باش یه کم خورده آهن داشته باش :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد