خدای عزیزم

 

مثل همیشه به تو پناه می آورم ، دستانم را به سوی قلب پر مهرت دراز می کنم که تو هرگز دستم را پس نزدی.

خدای عزیزم، قلم را دردستانم نهادی و کاغذ را پیش چشمانم تا بنویسم آنچه در دل دارم ، بنویسم از دریا، باران و ...

گفتی اگر تنها شدم ، دلتنگ شدم به تو پناه آورم

وحالا من ، بازهم برتو پناه آورده ام تا با تو سخن گویم پس بازهم زبان سخنم ده ، دستم را بگیر.

نظرات 3 + ارسال نظر
پگاه اریان (وبلاگ سارا صولتی) جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ق.ظ http://tarmita.blogfa.com

وبلاگتون زیباست و مطالبش خواندنی...
در ضمن خوشحال میشیم قدم رنجه کنید و آغاز رمان هجده هزار صفحه ای سی جی ام: ویگو مورتنسن نوشته سارا صولتی را مطالعه کنید. این براستی باعث افتخار ماست که "شما" هم آن را بخوانید.

Viper جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ب.ظ

خدا پشت و پناهت دلاور :-)))))

امین جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ب.ظ

عالى مثل همیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد