اشک های اریرا

با خودش زمزمه  می کند:

مبادا روزی که شب پره می خواهد برود ، برای همیشه باشد، نکند از کنارش  برود و فراموش کند که یک گوشه این شهر شلوغ کسی چشم براه او نشسته ، دختری به سبکی کاغذ .

فراموش کند آن غروب پاییزی را که طلوع  بود نه غروب. آن زمان  که خشکیده بود پوست بر صورت اریرا، با بال های نرم و مهربانش  نقاب را از صورت اریرا برداشت.

فراموش کند گل هایی را که در نهایت دقت بر پیچک قلبش نشانده بود ، فراموش کند یک نفر دوستش دارد که نه بخاطر بال های مهربانش و نه بخاطر نورش ، بلکه بخاطر قلب مهربانش .

ازجای بلند می شوم ، خود را به آینه می رسانم ، گونه های خیس اریرا را به آرامی خشک می کنم .

 دویاره یه صورت اریرا نگاه می کنم چقدر خودخواه شده بود ،چشم هایم را به چشم هایش می دوزم .به یادش می آورم که شب پره آزاد است ، یادش می آورم که شب پره باید از زندگی لذت ببرد . پس باید برود واریرا تنها دعا کند برای بازگشت او، برود تا بال هایش نشکند .

نقابی را که در میان ترمه پیچیده بودم به آرامی بیرون می آورم وباز بر صورت اریرا می گذارم .

حالا که شب پره می رود ،بهتر است همه اریرا را با نقاب ببینند زیرا که کسی جز شب پره معنی خنده ها و اشک های اریرا را نفهمیده بود.

دست های کوچک اریرا را درست گرفتم و با هم دعا  کردیم ( خداوندا مراقب شب پره عزیزمان باش و او را به هرآنچه  می خواهد برسان ).

 

نظرات 10 + ارسال نظر
Masoud یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ب.ظ

Hala in shabpareye shoma ki ya chi hast?

قابل توصیف نیست اگه بادقت بیشتری می خوندین حتما جوابتون رو
پیدا می کردید

نیما یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ب.ظ

من شب پره شما رو حس میکنم فقط میتونم بگم خوش به حالش مسعود جان اون چی نیست اون کیه یعنی منظورم اینه که شخصه نه وسیله

مرسی از اینکه خوندین ولی من از کنجکاوی خوشم نمیاد
ببخشید از بابت زیادی رک بودنم

Masoud یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ب.ظ

Vala intor ke az neveshtat peydast ya dostdokhtarete ya saget ya gorbat

بهتره قبل از اینکه نظزی بدین به اندازه سرسوزنی فکر کنید به نظره من شما یک موجود خودخواهی وبهتره به جای کنحکاوی بچگانه سعی کنید جدی باشید
اگر دوست داشنم کسی بدونه شب پره کی وچیه نمی نوشتم شب پره
اسم واقعیش رو می نوشتم وطوری توصیف می کردم که یک کودک هم درک کنه
لطفا برای گزران وقت اصلا وبلاگ من رو تخونید

Saeid سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:56 ب.ظ

In agha masod rast mige albate man fekr konam taraf age bal dare be magaso pashe bishtar mikhore

فرشته هست که بال داره

نیما سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 ب.ظ

مسعود جون گیر نده دیگه مهم نوشته هاشونه که به نظرم قشنگه بد نیست

Masoud پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ق.ظ

Azizam gozaran ro ba ذ ‏‎ minevisan na ز

مهم نوع ز نیست مهم محتواست
ولی معلوم شد اندکی توجه داری

Hornet جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ب.ظ

با نظر داداش نیما موافقم
خودتونو عشقه حالا سگ ، گربه ، دوست دختر یا هر کوفت دیگه :-))))))))))) مهم نیست بابا بالاخره منجر به تولید نوشته های قشنگ شده فکر کنم همین کافیه دیگه نه ؟؟؟؟؟؟؟
پس بازم خودتونو عشـــــــــــــــــــــقــــــــــــــــــــــه

دیگه قرار نشد حتی به شوخی به شب پره توهین کنی
:( ُُُُُُُ

Hornet شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 ب.ظ

تقــــــــدیـــــــــم بـــــــــــــه شــــــــــــمــــــــــــا :
Best Regards


گاهی خیال میکنم،

اینسان که قلب من،

گرم تپیدن است،

مرگم کنار ثانیه،

در انتظارم است.

اینجا نمیرم،

آی.

اینجا نیفتم،

از این جو،

که میپرم.

اینجا نمانم،

از پس مرگم،

سیاه و زشت،

در پیش چشم مردم عابر،

که بی خیال،

با سکه ای به دست،

میسپرندم به روزگار.

اشکی،

ز درد و ترس،

حلقه شده در نگاه من.

بغضی،

به حنجره ام چنگ میزند.

وحشت،

میان لحن کلامم نهفته است.

ای مرگ،

مرگ،

یک دم امان بده،

تا راه خانه طی کنم و

کوله بار خویش،

برگیرم از جهان.

ای مرگ،

مرگ،

بگذار تا،

در این دم آخر که میروم،

با دوستان صمیمی وداع کنم.

یک دم امان بده ای مرگ،

تا مگر،

در واپسین دمم،

از کرده های خویش پشیمان و

شرمسار،

نام خدای خویش را،

دوباره از ته قلبم صدا کنم.

Hornet چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ب.ظ

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))

اول زندگی هیچ اخرش باز میشه هیچ
واسه هیچ فلک اینقدر به خود نپیچ

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ب.ظ

اریرای نازنین خیلی از نوشته هات خوشم اومد.شب پرت باید به خاطر تو به خودش افتخار کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد