پیچک

چه زیبا قد می کشد پیچک کوچک قلبم .

سبزی برگ هایش ،سرخی گل هایش در هیچ جعبه رنگی پیدا نمیشود.دلم پر است از پروانه های رنگین .به تعداد لبخند هایی که نگذاشته بودم نمایان شوند.

دنیا زیباست ،دنیای با شب پره زیبا ست .شاید اگر نور شب پره عزیزم نبود ،پیجکم محو نمی کرد تمام تاریکی ها را، دیوار ها را ...

خداوندا شب پره عزیزم را از من مگیر ، مراقب بالهایش باش .

دوربگردان تندبادها را از شب پره ام ،پیچکم ، قلبم .

نظرات 1 + ارسال نظر
Hornet چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:04 ب.ظ

الهی آمــــــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــن
فکر میکنم نوشته هات پخته تر شده افرین دیروز داشتم ترانه دنیا زتو سیرم رو گوش میدادم قشنگ بود گفتم اینجا بنویسمش
تقدیم به شما

دنیا ز تو سیرم
بگذار که بمیرم
در دامت اسیرم
آه دنیا
من بی گناهم
من بی پناهم
قلبم گواهم
آه دنیا
می نالم همچو نی ، با ناکامی
ای دنیا از تو سیرم ، تا بمیرم
ناید از من ، نامی بر لب
آه دنیا
دنیا ز تو سیرم
بگذار که بمیرم
در دامت اسیرم
آه دنیا
من بی گناهم
من بی پناهم
قلبم گواهم
آه دنیا

مرسی
شعر زیبایی بود ای کاش من باغبان این دنیا بودم اونوقت دنیا رو طوری درست می کردم که هیچ کس از زندگی سیر نشه
ولی اقسوس که فقط ای کاشه افسوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد