باز این دل صاب مرده سردشه.

از وقتی تنهات گذاشتم دست و دلم به هیچ کاری نمیره . بدجوری دلم گرفته،باجون کندن تونستم بنویسم ،آخه قبلا هم تو پیشم بودی هم شب پرم . حالا که نیستی فقط فقط .... آخه تو همیشه مال من خودخواه بودی فقط من . وقت و بی وقت میومدم پیشت ولی به جز من خیلی های دیگه منتظر شب پره من هستن تازه اگه اون طفلی بخواد همش مراقبم باشه که ... خوب خسته میشه . هی به این انگشت نگاه  می کنم بعد می گم ناخن نداری که نداری خوب مظراب که داری ولی بعد .......  هیچ وقت فکر نمی کردم انقدر به گرمیت خو گرفته باشم سردمه خیلی .باز این دل صاب مرده سردشه.

نظرات 6 + ارسال نظر
قاسم پور ( آیلار) شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:11 ق.ظ

سلام
دستتون درد نکنه من که این آهنگو خیلی دوست داشتم از شنیدنش واقعا لذت بردم

منتظر آهنگ بعذی هستم .
موفق باشید .

مرسی از این همه لطف وتغریف
ولی این آهنگ فقط بیاد کسی گذاشنه شد که مثل هیچ کس نیست و نحواهد بود کسی که خال میان دو ابروبم را دید
شب پره عزیزم

محبوبه شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ب.ظ

خیلی خیلی خیلی قشنگه . من لذت بردم و با صدای دلنشنین ساز تو که نشانه علاقه و عشق بی حد تو به موسیقی است واقعا که خستگی از تنم بیرون رفت.
و من خال میان دو ابرویت را دیدم!!!!!!!!!!!
و صورت قشنگ ایرانی تو را.
موفق باشی
همین.

مرسی ولی بسیار سفر باید کرد تا پخته شود خامی
انتقاد هانم بنویس در مورد نوشنه هام خوشجال میشم
:)

champion دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:56 ب.ظ

سلام
من هم همونی که بقیه گفتن به اضافه سه چهار تا روش
موفق باشی
:-)))))))))

همه گفتن غم گینه ولی نگفتی بمونه یا نه اگه آهنگ بهتری داری برام
بفرست تا عوضش کنم مرسی

Hornet پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ب.ظ

این که سخت نیست یک اهنگ ۶ - ۸ خفن پیدا کن نترس جلب نظر خواننده ها با من :-)))))))))))

خوب چی باشه خودت بگو من همون رو میذارم
قبلتو ؟؟؟؟؟
D:

نیلوفر یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:52 ب.ظ http://www.atlasihaa.com

چرا نمی نویسی؟

آخه نوشتنم نمیاد
:(

شهره جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:53 ق.ظ

سلام تو این همه شلوغی و هیاهو تو این دنیای به این بزرگی و درن دشتی وتو این همه وقت که گذشته و داره می گذره لحظه ای وجایی را برای پیدا کردن آرامش سخته! موسیقی ای که زدی به من کمک کرد تا آن یک لحظه و آن یک جارو پیدا کنم.از تو ممنونم .مطمئنا فقط این اتفاق برای من نیافتاد پس ساز ات را ترک نکن تا بهتر بزنی و باشم و باشی.

مرسی چشم
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد