بوم نقاشی من

 

 

نقش خیال می زنم، بربوم تنهایی 

تا شاید، ناجی تنهایی خود باشم 

نظرات 8 + ارسال نظر
میثم سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:05 ب.ظ

اگر نقش خاطره نزنم

میثم سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ب.ظ

وا ! مگه ندیده بودین که بالای لوگوی رسوا اسم میثم هست بعد اینکه من که با رخ اندیشه خدمتتون نرسیده بودم !
اصلا هواست کجاس ؟ ;)
اگه واسه نوشته هاتون کامنت میثم هست به دلیل اینه که نوشته هاتون، بی رو در وای سی، خیلی بده ;) بابا اینا چیه می نویسی ؟ ;)


فعلا رسوا رو نمی نویسم نمی تونم حسش رو ندارم مثه رخ اندیشه، تغییر وب هام هم به همین دلیله وقتی حسش نیس نمی نویسم باید احساسم رو توی نوشته هام بذارم وگرنه نمی نویسم
قدم رنجه بفرمایین :) " هیس ! آوازی از سکوت می آید "

میثم چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:15 ب.ظ

سلام اریرای بزرگ
ممنونم ازت، پیشنهاد می کنم که بنویسی، یه مدتیه از شب پره خبری نیستا ! :) شب پره خیلی با معنیه

Hornet جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:35 ب.ظ

اقای میثم شما حواست کجاست ؟ ممکنه بنوسی معیار سنجش شما در مورد بدی و خوبی چیه ؟
حتما اطلاعات و یا برداشت یا به قول خودت احساست شده سنگ محک تو
امیدوارم هیچ وقت یادت نره که سنگ محک تو نسبی و قابل احترام برای خودت هست پس قبل ازاظهار نظر قطعی بهتره یادمون باشه که باید به نظرات بقیه احترام بگذاریم
شاد باش

میثم یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:45 ق.ظ

سلام
Hornet جان، معذرت می خوام انگار کسی نفهمید که من شوخی کردم، آخ آخ از اینکه نسنجیده حرف بزنیم .
----------------------------------
این تاری که نواختی اصفهانه ؟ زیاد بلد نیستم از حسش برداشت می کنم که اصفهانه ؟ پرزای دلمو حساس می کنه :(

سلام
من سه تار میزنم و این کار من نیست
این آهنگ و اونی که خودم زده بودم هر دو اصفهانه
ولی انشاالله در آینده نزدیک یا دوباره به یاد شب پره عزیزم که اگه دست های مهربونش نبود تا اریرای از نفس افتاده اریرای خسته و زمین خورده را جانی تازه ببخشه تا راهش با نورش زیباش روشن کنه
پیش درآمد اصفهان و یا یک آهنگه دیگه رو خودم میزنم برای بلاگم

MaЯioNeta یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:25 ب.ظ http://since1989.blogsky.com

همیشه همینه

Hornet سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:11 ب.ظ

Hornet حرفی برای گفتن نداشت اومد که اومده باشه
الهی زنده باشین 1000 سال

. . .
:)))))))))))

میثم چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:59 ق.ظ

سلام اریرا جان
Hornet نسبت به برداشتت ، حق داره این رو بگه
من شوخیم بیش از حد بود که کسی متوجه نشد شوخیه
بعدشم من از خودم دلگیر می شم اما از یه نفر دیگه، ابدا
بعد اینکه مرسی از کامنتت، همینکه می دونم می فهمی یه دنیاس برام :(
سه تار هم ساز تنهایی، یه مدت سه تار کار کردم خیلی دوچ داچتم ولی ما پسرا واسه اینکه بریم دنبال هنر یه پشتوانه می خوایم که اکثر نداریم، اگه جستجو هم بکنی یه جورایی خیلی از بزرگای موسیقی ما پشتوانه خوبی داشتن، حداقل از نظر استعداد ;) که من نداشتم :)
سه تار رو گذاشتم کنار . . .
امیدوارم تو موفق باشی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد