ارزش

مدت هاست ننوشتم نه اینجا نه تو حوضچه های نقره رویاهایم


امروز روزی متفاوت، نشانم دادی برایت ارزشمندم ، خوشحال شدم، بالیدم ، به عشقم ، به خودم ، به تو 

برای رسیدن امروز ، روزها منتظر ماندم بارها دلم شکست، ولی با آمدن امروز همه را فراموش کردم .



درست ،درلحظه پروازم ، در لحظه ای که با خود در تصمیم گرفتم اینبار سکوت کنم، تا امشب برای تو هم زیبا شود، آن پیغام قلب کوچکم را شکست وبازهم صدایش از میان انگشتانم فریاد زد 

نظرات 5 + ارسال نظر
میثم جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ق.ظ

سلام خوبی
اون عکس بالای وبت کو
چه خبرا
چه ها کردی
کجایی

میثم برام درستش می کنی ؟؟؟؟

میثم جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ق.ظ

اون عکس بالای وبت ظاهرا لینکش مال googlepages هستش که اونم تعطیل شده

سلاممممم میثم جان خوبی نمی دونم چرا اینظوری شده کامنت تو رو دیدم رفتم ذیذیم نیست :((
خوبی ؟ چه عجب سری به ما زدی ؟؟؟

میثم جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:37 ق.ظ

خیلی کار داشتم، الانم خیییییلی
چند بار بیادت افتاده بودم ولی نمی دونم چرا قسمت نشد یا فرصت نشد بهت سر بزنم
الانم دوشنبه میانترم دارم دوشنبه بعدی هم دارم دوشنبه بعدی 7-8 تا مقاله دوشنبه بعدیش هم یه کتاب سمینار دارم
ببین چقدر وقتم پره
بازم ممکنه برم تا ..... پیدام نشه
موفق باشی

میثم جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ق.ظ

یادم نبود که بگم - بی معرفتم - می دونم
ببخش

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:06 ب.ظ http://www.daroltarjomeh.net

www.daryanot.com
من از دیدن این وبلاگ لذت بردم مرسی از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد