اشتباه

چرا های زندگیم انقدر زیاد شده که نمی دونم چی به چیه؟

دنبال چرا های زندگی می گردم و می خورم تو در و دیوار ، درست مثل پروانه حبس شده توی شیشه  . وقتی جوابی پیدا می کنم تازه می فهمم اشتباه بود این همه گشتن


اشتباه کردم ، گشتم ، بدنیا امدم و هرروز اشتباه می کنم که نفس می کشم 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:27 ب.ظ

صد بار گفتم اما باز یادت رفت... دنیای ما اندازه هم نیست.

وقتی چراها زیاد میشن خودت رو سرزنش نکن!
شاید تنها راه این باشه که از همه این اشتباها لذت ببری و خودت رو به باد بیخیالی بسپاری.

ببخشید ؟؟؟؟
شما که صدیار گفتنین یکبار اسمتون رو هم می گفتین تا شاید شمار رو بشناسیم

علی دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ http://seeyourinside.blogsky.com/

اما جواب همین چرا ها هست که کمک میکنه :) ... و همین به در و دیوار خوردن ها هست که نشان جستجوی شماست و این یعنی شما در حال حرکتی :) اما گاهی آدم جواب رو پیدا میکنه اما ...
برام جالب بود چون من هم مطلبی با همین مضمون نوشتم. خوشحال میشم اگر نظرت رو بدونم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد