از دست خودم کفریم

کاش می تونستم آجر به آجر خونه ذهنم رو به همه نشون بدم ولی چه فایده ادمها سنگدل تر از اونی هستند که به دنیا و حریم من احترام بذارن

امروز خواستم شبیه یکی از کسایی بشم که زیاد , بارها و بارهااااا دلم رو  شکستن بشم

خواستم فقط یه بار رفتاری رو که با من داشت باهاش داشته باشم تا شکستن دل رو احساس کنه و بعد از این همه سال


شایدهم از حسادت 


ولی نتوستم بازهم نتونستم یکی از کوچکترین تنه هایی رو که موقع عبور به من زده بود تلافی کنم


حوب یا بد ؟؟ نمی دونم 


دلم می خواست درد و دل کنم که سبک بشم ولی مثل همیشه . . . .


نظرات 4 + ارسال نظر
Sajjad یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ http://www.Sajjad.hid.ir

چقدر غلط املایی داری...

مه نه که
حوب نه خوب


قشنگ مینویسی... میتونیم دوستای خوبی باشیم...

خاموش یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:28 ب.ظ

دل می شکنند
ناخواسته
رحم به خرده هایش هم نمی کنند
و البته ناخواسته
چند باری که خوب لهش کردن
باز هم ناخواسته
توی چشم هایت زل می زنند تا ببینند که له شده ای... زهی خیال باطل، چشم های آدم ها بیشتر از زبانشان دروغ می گوید، این بار واقعاً ناخواسته!

چه قدر خود خواه هستن و بی رحم
شابد اینها هم ناخواسته است
همانگونه
که واژه انسان را لگد مال می کننند
که الیته تقصیر انها نیست
ناخواسته در بدن انسان جای گرفتند

نگار نیک نفس جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ http://negarniknafs.persianblog.ir

با سلام و احترام
بدین وسیله از شما بانوی گرامی دعوت می شود تا در روز شنبه مورخ 23 مهرماه 1390 در نمایشگاه رسانه های دیجیتال واقع در مصلی تهران - شبستان - درب ورودی 18 - شماره 240 - غرفه پرشین بلاگ حضور بهم رسانید .

ساعت 10 صبح الی 9 شب
با تشکر
نگار نیک نفس
مدیر روابط عمومی پرتال بانوی ایرانی

حسین حقویردی زاده شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ب.ظ http://hagverdi.blogfa.com



دیدی چگونه پشت سرم حرف می زنند

از بی کسی دور و برم حرف می زنند


سلام
خوب هستید ؟
بعد چند ماه دغدغه ی دانشگاه دوباره تونستم به روز شدم
خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدید ...


[گل]

سلام
حتما دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد