قلبم بازهم شکست بشدت ۵ روز سال ۸۹ کسی صدایش را نشنید

خواستم دریایی باشم برای ارامش ماهی ها
غافل از اینکه ماهی وجودیم را بخاطر شاه ماهی آرزوها از میان بردم
خواستم نسیمی باشی بر دل شکسته ام
افسوس فراموش کردی من زنم
تند تر از نسیم بر روحم وزیدی
خواستم قوانین دنیا را در هم ریزم
خواستم رویا را در دنیا نقاشی کنم
ولی نه با بغض هایم
خواستم فریاد بزنم
من برکه ای آرامم
افسوس روزگار مجالم نداد
 
چینی قلبم شکسته
نظرات 3 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ http://artoftravel.blogsky.com

سلام
سال خوبی داشته باشی
احساسات شما زنها واقعن همه شبیه هم وهمه به یک اندازه غیرقابل درکه. من سخت گیج شدم. وقتی میگین میخواین قوانین دنیا رو بهم بریزین کدوم قوانینو میگین؟!! شما زنها خیلی پیچیده این و این امکان اعتماد کردن به شما رو خیلی سخت میکنه!
نمیدونم چرا اینارو اینجا گفتم
به هر ترتیب، در پناه حق!

سلام
همونطور که احساس ما شبیه به هم هست رفتار شما آقایون هم فرقی با هم نداره
ما الویت زندگی مون اول عشقمون هست ولی شما ها اول خودتون کارهاتون و در آخر عشقتون

اره من می خوام قوانین دنیا رو عوض کنم مثلا همون قوانین و باورهایی که گفت اخر عاشقی نرسیدن و تنهایی هست

متاسفم شما ها اگه احساس ما رو لمس کنید دیگه نمی گید غیر قابل اعتمادیم

منظورم از ما تمام خانم هایی است که احساسشون یه زلالی احساس خودم هست
همونطور که بین شماها حوب و بد وجود داره بین خانم ها هم خوب وبد هست

محمد سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ب.ظ

قصد بی احترامی نبود اما من همیشه سوال بوده برام که چقدر میشه به زنها نزدیک بود. فکر میکنم مردها هر چقدر تمام حرفهاشون رو برای زنها بزنن، زنها همیشه چیزهای نگفته برای خودشون دارن. از طرفی برای عشق حاضرین چقدر هزینه کنین؟ یعنی از آرزوهاتون؟! نوع زن منظورمه

خواهش می کنم بی احترامی نبود من نظر شخصیم رو گفتم

محمد سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ

کلن پیچیده و عجیبین دیگه! قبول کن! سوال زیاده! زیاد!

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد