سال نو مبارک

من دوست دارم خانه ای داشته باشم بر دوست 

 گوشه ی هر اتاقش دوست هایم بنشینند آرام 

 گل بگو گل بشنو  

هر کسی می خواهد- 

وارد خانه ی پر عشق وصفایم گردد 

 یک سبد گل سرخ به من هدیه کند 

 شرط وارد گشتن 

شستشوی دلهاست 

 شرط آن داشتن یک دل بیرنگ و ریاست 

 بر درش برگ گلی می کوبم 

 روی آن با قلم سبز بهار می نویسم: 

 ای یار خانه ی ما اینجاست  

تا که سهراب نپرسد دیگر خانه ی دوست کجاست؟  

---------------------------------------------------- 

 سال نو مبارک

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد آقایی دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ http://mohammad-aghaiy.blogsky.com/

سلام
سال نو مبارک.انشالله سال خیلی خوبی داشته باشی...
خونه ات خیلی زیبا و پر محتواست.
اولین باره که به خونت سر زدم.
با اجازه لینکت کردم.یه سر به تارنمای من هم بزن و اگه خوشت اومد لینکم کن.
منتظر نظراتت هستم.

ممنون سال نوی شما هم مبارک وبلاگتون رو دیدم جالب بودم
ممنون

الی یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ http://e-motamedi.persianblog.ir/

سلام
سال نو(د)ت مبارک
امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشی
در ضمن من از بلاگفا تغییر مسیر دادم به پرشین بلاگ

مرسی الی جووون
سال نو شما هم میارک و . . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد